نمایشگاه را محل نمایش یا جلوه دادن معنی میکنند، اما بهتر از تعریف لغوی نمایشگاه، برداشت محتوایی از آن می باشد.

نمایشگاه را محل نمایش یا جلوه دادن معنی میکنند، اما بهتر از تعریف لغوی نمایشگاه، برداشت محتوایی از آن می باشد. متاسفانه فرهنگ نمایشگاهی در ایران ضعیف است و مفهوم اصیل آن هنوز جا نیفتاده است. نمایشگاه برای دسترسی مستقیم به مصرف کننده نهایی تشکیل نمیشود بلکه رسالتی بالاتر از این یعنی اصلاح، تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری و رونق مبادلات را عهده دار می باشد.

امروزه نمایشگاهها مکانی برای دستیابی به شغل مناسب و یا کسب اطلاعات مشاغل، آشنایی با تولیدکنندگان و یا ایجاد رابطه میان تولیدکنندگان نیز شده است که باعث مفید و سودمند تر شدن نمایشگاه می گردد.

در راستای بازاریابی نمایشگاهی، اتحادیه دامداران سعی بر آن داشته که دائما محصولات تولیدی و خدمات قابل عرضه خود را در ترازوی سنجش قرار داده و از لحاظ پتانسیل رقابتی، تقاضا در بازار، پوشش نیازهای دامداران، اقتصادی و کم هزینه بودن کالاهای تولیدی و ... را مورد آزمون و خطا قرار داده و بازخوردها و نظرات بازدیدکنندگان را آنالیز و از این نظرات در راستای بهتر شدن خدمات خود بهره جوید.

تاریخ برگزاری: 1395/11/04 الی 1395/11/07

مکان برگزاری:  نمایشگاههای بین المللی استان قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Image is not available

نمایشگاه قزوین

Slider

لینک های خارجی

مارادنبال کنید

  • فیسبوک
  • توییتر
  • گوگل+
  • لینکداین

تماس باما

  تلفن
02833330375-02833350066-33350067 

   آدرس

قزوین بالاتر از چهارراه عمران خیابان شهید عباسپور مقابل درب شمالی جهاد کشاورزی